Wij zien steeds meer campagnes stranden omdat ze niet optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die uitgeverijen bieden. Ook blijven de interne saleservaringen onderbelicht bij het ontwerp van de mediacampagne wat vertragend werkt op de marketingfunnel. Hierdoor lopen marketeers vast en kunnen hun salescollega’s niet verder. Mediacampagnes die succesvol zijn lijken drie dingen gemeen te hebben:
- Ze zijn aanwezig op de juiste platforms
- Hun boodschap sluit aan op de pijnpunten van hun doelgroep
- Ze werken nauw samen met hun sales collega’s
Klinkt logisch. Maar dan heb je wel informatie nodig. Informatie over de nieuwste mogelijkheden van de inzet van media, informatie over de doelgroep, maar ook relevante informatie van zowel je marketing- als salesafdeling. Hiermee verbeter je de campagneresultaten en maak je optimaal gebruik van de door de marketing gecreëerde impact. Dat levert kwalitatieve leads op en scheelt tijd, geld en een hoop energie.

Waar kunnen we je mee helpen?
Zo werken wij
De naam De Media Collega’s komt niet uit de lucht vallen. We leveren geen kant-en-klare diensten maar worden die ene collega die je altijd al had willen hebben. We zijn geen sales-of marketingbureau, maar vakidioten die beide disciplines weten te verbinden. Dat levert nieuwe inzichten op die jij kan gebruiken voor succesvolle campagnes. Meer weten over onze werkwijze? Hier lees je er alles over:
Verdwaal je ook in mogelijkheden?
Neem contact met ons op om te ontdekken hoe we elkaar verder kunnen helpen